  • 1. Data: 2024-08-01 18:46:43
    Temat: Ot - do kwiatka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jak tam hatakumba wirusa który lubi lato, bo już chyba jakieś masowe
    pogrzeby powinny być a pismaki nic nie piszo... Osoba naukowa jednak nie
    miała racji?;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-08-01 20:48:45
    Temat: Re: Ot - do kwiatka
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.08.2024 o 18:46, Shrek pisze:
    > Jak tam hatakumba wirusa który lubi lato, bo już chyba jakieś masowe
    > pogrzeby powinny być a pismaki nic nie piszo... Osoba naukowa jednak nie
    > miała racji?;)

    Zawsze możesz samodzielnie zapytać osobę naukową. Nie ma zakazu.
    Albo poprosić o oficjalne dane. Też chyba nie ma zakazu.

    Albo samodzielnie odrobić lekcje z dostępnych danych w zasięgu kilku
    sekund poszukiwań, zweryfikować czy prawdziwe i samodzielnie wyciągnąć
    wnioski.

    Widzę, że sobie nie radzisz, więc ci pomogę.

    https://koronawirusunas.pl/
    Dolny wykres + kółko myszy.
    2021 - początek wzrostów koniec sierpnia/wrzesień

    2022 - początek wzrostów koniec czerwca/lipiec, szczyt
    sierpień/wrzesień, potem spada, kolejne wzrosty styczeń/luty 2023

    2023 - początek wzrostów druga połowa sierpnia, zakażenia ~50-100/dzień
    30 lipiec: zakażenia 1, zgony 0
    21 lipiec: zakażenia 2, zgony 0
    1 sierpnia: zakażenia 28, zgony 0

    2024 - początek wzrostów koniec czerwca/lipiec, zakażenia ~50-100/dzień
    30 lipiec: zakażenia 544, zgony 0
    21 lipiec: zakażenia 442, zgony 1
    1 sierpnia: zakażenia 482, zgony 0

    Ale na bank znowu szury mają rację.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 3. Data: 2024-08-01 21:15:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 20:48, Kviat pisze:

    > Zawsze możesz samodzielnie zapytać osobę naukową. Nie ma zakazu.
    > Albo poprosić o oficjalne dane. Też chyba nie ma zakazu.

    O tej osobie naukowej mam wyrobione zdanie. Ciebie pytam, bo ty
    twierdziłeś że skoro osoba naukowa zapowiada epidemię na lato, to
    widocznie się zna

    > Widzę, że sobie nie radzisz, więc ci pomogę.

    > 2024 - początek wzrostów koniec czerwca/lipiec, zakażenia ~50-100/dzień
> [...]

    A teraz odsuwamy, odsuwamy...

    Grudzień fchuj...
    Maj 31
    Czerwiec 3
    Lipiec 4 zgony (bez współistniejących)

    Wyraźnie widać jak wirus lubi lato.

    I co - pisałem ci jak będzie to się upierałeś że osoba celebrycka ma
    rację że wirus lubi lato:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-08-01 21:37:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.08.2024 o 21:15, Shrek pisze:

    > O tej osobie naukowej mam wyrobione zdanie. Ciebie pytam, bo ty
    > twierdziłeś że skoro osoba naukowa zapowiada epidemię na lato,

    Daj cytat. Że zapowiada pandemię.
    Dasz radę.

    > widocznie się zna

    Zawsze możesz wykazać, że znasz się lepiej od tej osoby.
    W czym problem?

    > A teraz odsuwamy, odsuwamy...
    >

    > Grudzień fchuj...

    Pokazuje przyszłość?
    Przepraszam, nie zauważyłem.

    > Wyraźnie widać jak wirus lubi lato.

    Ale wyciąłeś:
> [...]
    21 lipiec: zakażenia 2, zgony 0
    1 sierpnia: zakażenia 28, zgony 0

    > I co - pisałem ci jak będzie to się upierałeś że osoba celebrycka ma

    Ale wiesz, że 1 jest mniejsze od 544.
    O 544 razy mniejsze.

    No to chyba odmiana tegoroczna lubi bardziej? Czy jednak nie?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 5. Data: 2024-08-01 21:38:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.08.2024 o 21:37, Kviat pisze:

    > Daj cytat. Że zapowiada pandemię.
    > Dasz radę.

    Ałć... epidemię.
    Też może być.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 6. Data: 2024-08-01 21:54:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pokazuje przyszłość?
    > Przepraszam, nie zauważyłem.

    Nie udawaj Roberta:P

    > Ale wyciąłeś:
    > 2023 - początek wzrostów druga połowa sierpnia, zakażenia ~50-100/dzień

    Dalej rozmawiamy o fali w obecne lato, które _nowy_ wirus wyjątkowo lubi?

    > Ale wiesz, że 1 jest mniejsze od 544.
    > O 544 razy mniejsze.

    No i?

    > No to chyba odmiana tegoroczna lubi bardziej? Czy jednak nie?

    Mamy jakąś letnią katastrofę czy nas ominęła i sezon będzie jak co roku?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-08-01 22:02:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 21:38, Kviat pisze:

    > Ałć... epidemię.
    > Też może być.

    "Ponowny, sezonowy wzrost liczby przypadków widać chociażby w badaniach
    ścieków, o czym mówił reporterowi TOK FM Główny Inspektor Sanitarny dr
    Paweł Grzesiowski. - Już są nowi chorzy, _fala_się_zbliża_. Mamy do
    czynienia z nowym wariantem Omicrona, z grupy FLiRT. Ten wariant ucieka
    naszej odporności - powiedział. "

    https://zapodaj.net/plik-DLMYdbW6Ud

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-08-02 02:38:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Paweł Grzesiowski. - Już są nowi chorzy, _fala_się_zbliża_. Mamy do
    > czynienia z nowym wariantem Omicrona, z grupy FLiRT. Ten wariant ucieka

    Ale Ty pisałeś o jakimś lubieniu i o szczytach tej fali. Z powyższego
    też nie wynika, że szczyt ma być latem.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2024-08-02 06:57:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale Ty pisałeś o jakimś lubieniu i o szczytach tej fali.

    Cytowałem tego koronaclebrytę.

    > Z powyższego
    > też nie wynika, że szczyt ma być latem.

    Z powyższego wynika że "ma się dziać". Pisałem że nic z tego nie będzie,
    wirus nie lubi lata tylko wręc przeciwnie i że nic względem poprzednich
    lat nie będze a kwiatek że przecież osoba naukowa wie lepiej ode mnie.
    No to gdzie się dzieje? Gdzie wirus lubi lato.

    Facet jest znany z pieprzenia "za miesiąc to zobaczycie co będzie się
    działo, wciskania maseczek wszystkim i pomysłu wyciągu nad każdym
    stolikiem co by odbierał zakażone powietrze". Facet wieszczył na
    początku 2022 ormagedon i na pytania o podstawy odpowiadał "porozmawiamy
    za miesiąc, teraz pa". Za niecałe dwa miesiące od tej daty putin
    zakończył definitywnie temat kowida.

    https://twitter.com/grzesiowski_p/status/14795886989
    58274569

    Ten facet jest po prostu koronacelebrytą i będzie straszył nim w kółko
    bo tylko z tego jest znany. On jest jak partyzanci po wojenie, którzy
    nie rozumieją że wojna się skończyła i cały czas kombinują jakby tu
    jakąś ruchawkę zmontować. Problem w tym że jest przedstawiany jako
    naczelny naukowiec polski od koronawirusa. Najgorsze że typ chyba w to
    wszytko wierzy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!