    From: "Andy" <g...@d...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomba na komputerze
    Date: Tue, 18 Dec 2007 22:54:28 +0100

    "Tristan" <n...@s...pl>

    > To kup w częściach. Część firm sprzedaje części i tylko wstępnie
    > poskładane
    > na starcie, a część sprzedaje kompletne produkty.
    > --
    > Tristan

    Widze, ze nie rozumiesz pewnych rzeczy. Laptop jest kompletnym produktem.
    Komputer stacjonarny nie jest produktem, ktory sprzedany moze byc tylko w
    jednej, koncowej i niezmienialnej postaci. Nawet kompletnie skonfigurowany
    Barebone, nie posiadajacy zadnego wolnego slotu, dalej moze byc przez
    uzytkownika rekonfigurowany. Dlatego plomba pozbawia mnie mozliwosci pelnego
    uzytkowania nabytego przezemnie produktu. Samochodu z zaplombowanym korkiem
    wlewu paliwa tez bys nie kupil, a bylo by duzo chetnychm zeby tak
    sprzedawac. I tankowac bys musial tylko u sprzedawcy.

    Andy