  • Data: 2009-10-01 18:12:28
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:01102009.628D8A72@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > pamietam kilka sytuacji ktore skłaniaja mnie ku mysleniu o czasach PRL
    > jako o czasach smiesznych.
    > Np. znam ludzi ktorzy mieli wypracowane tyle godzin w ciagu miesiaca, ze
    > musieliby pracowac 30 godzin dziennie. I nikogo to nie dziwiło.
    To zupełnie jak np. dzisiejsi lekarze na 5 etatach.
    A nie znasz ludzi, którzy za PRLu podnosili kraj z ruiny czy też oni wydają
    ci się śmieszni?

    > Jasne. Ale nawet jezeli pracodawca sie wykosztował, załozył itd to nadal
    > pytanie, dlaczego to on ma praca swojego pracownika placic za bład innego
    > usługodawcy.
    Niekoniecznie musi.
    Jeśli ktoś mu wyrządził szkodę to może domagać się zadośćuczynienia na
    drodze prawnej dostarczając wymiarowi sprawiedliwości odpowiednie dowody.

    > ROTFL
    > Przypominam o czym jest watek.
    > Własnie o sytuacji kiedy awaria powstała w wyniku skoku napiecia.
    Wątek jest o programie antywirusowym.
    Chyba za często miotasz się po tej podłodze, to nie robi dobrze i wygląda
    dziwnie.

    > uwaga, bede mowił wolno.
    Dobry pomysł. Będziesz mógł przed wypowiedzią pomysleć. :)

    > Dyskusja rozbiła sie na dwie czesci (to ze ktos nie mogl zrozumiaec
    > dlaczeg pewne czynnosci zleca sie firmom zewnetrznym, nie moja wina -
    > robi sie tak cały czas)
    Gadaj zdrów. Kto robi ten robi. Każdy sam wybiera jak mu lepiej.

    > Załózmy ze backupu tez nie umiem.
    Wcale nie musisz, choć to bardzo dziwne - w końcu na potrzeby domowe to
    bardzo całkiem czynność.

    > ROTFL
    > stary, czy ty masz jakis kompleksik małego peniska?
    > Co jest w tym smiesznego, ze sie samemu nie wymienia oleju w aucie?
    Tyś się chyba jednak uszkodził tym ciągłym miotaniem po glebie.
    Nie pisałem, że śmieszne jest niewymienianie tylko nieumienie.
    Żeby facet nie umiał śruby odkręcić, filtra wymienić i nalać oleju...
    No, to jest faktycznie prawdziwy ROTFL.
    Szafki w łazience też nie umiesz zawiesić?

    > Na potrzeby tej dyskusji moge powiedziec rowniez, ze nie umiem wybudowac
    > samodzielnie domu, oczyszczac własnych scieków a internet tez dostarcza
    > mi usługodawca.
    > Acha, ser kupuje w biedronce.
    > No i?
    No i OK. Tacy też mają prawo żyć. Ku uciesze gawiedzi.
    A w ubikacji radzisz sobie sam?

    --
    Jotte