  • Data: 2009-10-03 17:03:55
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Uważam, że ryzyko wystąpienia awarii (każdej, niekoniecznie z przyczyn
    > zewnętrznych, może być po prostu na skutek normalnego zużycia jakiegoś
    > elementu infrastruktury informatycznej)

    no tak, a w tej konkretnej sytuacji mówimy nie o jakims uszkodzeniu tylko o
    konkretnym z winy konkretnej firmy.

    > musi być wkalkulowane przez
    > administratora w czas jego pracy i warunki na jakich jej wykonywania
    > się podejmuje. Należy ocenić stan urządzeń i zdać sobie sprawę, czy
    > awaria może się zdarzyć od wielkiego dzwonu czy w każdej chwili. Jeśli
    > sprzęt jest stary, wyeksploatowany, źle zabezpieczony, brak ważnych
    > elementów itp. to przyjęcie pracy w takich warunkach niesie ze sobą
    > prawdopodobieństwo niewyrobienia się w ustalonym czasie pracy no i
    > rzecz jasna spory z pracodawcą o ew. nadgodziny. Trzeba trochę
    > doświadczenia aby się nie dać wpuścić w taki kanał, co zwykle oznacza
> [...]
    jasne, ale to z punktu widzenia pracownika.
    W swoich rozwazaniach zakładam ze pracownik pracuje okreslona ilosc godzin,
    i wrzucenie mu dodatkowej godziny pracy nie odbywa sie na zasadzie: "panie
    Mietku, mnie nie interesuje jak i kiedy, ma byc zrobione"

    > Pisząc bez namysłu być może sam bym tak napisał. Ale wiem o co chodzi,
    > bo takim - nazwijmy to - cieciem informatycznym od backupów, awarii,
    > bezpieczeństwa itp. itd. jestem od lat.

    tak mi sie kojarzyło, ze jakimis informatycznmi rzeczami sie zajmujesz.

    > No, ale wszystko jasne i tak powinny się kończyć nawet zajadłę
    > polemiki. ;)

    jeszcze tak zajadle nie było. :)
    Taki urok polemik usenetowych.

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.