  • Data: 2009-10-04 18:01:48
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:04102009.78BCBEDF@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > tu niestety pojawia sie pewien problem:
    > producent dysków nie gwarantuje jego bezawaryjnej pracy.
    > W zwiazku z tym ani nie ma podstaw składac roszczen z tytułu gwarancji
    Nie wiadomo. Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem i może mieć różną
    treść.
    Zobowiązanie gwarancyjne może podjąć zarówno producent jak i sprzedawca.

    > ani z tytułu niezgodnosci z umowa.
    Nie niezgodności z umową tylko rękojmi. Niezgodność z umową dotyczy
    sprzedaży konsumenckiej, a napisałem "prowadzę działalność".
    I jest to zobowiązanie "przymusowe", wynikające z ustawy.
    Mylisz różne rzeczy.

    > oczywiscie.
    > Sam tak pracuje. I odpowiednio wyzszej wypłaty oczekuje za taki zapis.
    > Wiec znów - taki pracownik wiecej nas kosztuje.
    Ale nie dlatego, że akurat konkretnie wystąpiła awaria.
    To jest trochę jak ubezpieczenie od czegośtam i jego cena w zależności od
    warunków, zakresu itp.

    > wszystko zalezy na co sie godzisz.
    No nie - przede wszystkim regulują to przepisy prawa pracy. Problem zaczyna
    się wówczas, gdy pracownik twierdzi iż nie ma możliwości wypełnić obowiązków
    w ustalonym zgodnie z prawem czasie pracy, zaś pracodawca uważa, że
    pracownik pracuje za mało wydajnie. To miałem na myśli.

    --
    Jotte