    Date: Wed, 01 May 2013 10:23:43 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <51769de6$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51779856$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177bb7a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177fba3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304250009540.632@quad>
    <5178f8fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <klatnt$eac$1@news.task.gda.pl>
    <5178fd7b$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <klauqa$ic8$1@news.task.gda.pl>
    <517907b4$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304252327500.3740@quad>
    <517ad8d0$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304262242240.1756@quad> <klmc73$kos$1@news.task.gda.pl>
    <517ec11c$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <klmfo8$s64$1@news.task.gda.pl>
    <517ec555$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304301229590.2044@quad>
    <517ff955$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304302341211.2800@quad>

    > Aby na pewno piszesz o ZACYTOWANYM przypadku, czy masz zamiar (kolejny
    > raz) flejmować przy zmienianych przez siebie założeniach?

    No to podkręć ostrość wypowiedzi, bo nie rozumiem.

    ATPO: Pominąłeś pytanie o to czy kat. C+E oraz D też zlikwidować i
    wpuszczać na drogi gościa tirem z naczepą i przyczepą bez weryfikacji
    wstępnej.

    > Opis był w poście obok.

    Którym? OBOK rzecz względna, a wątek spory. Nie kojarzę technicznego
    opisu takiego systemu. Może coś mi nie doszło.

    > Odpowiedź masz WYŻEJ.

    Czyli gdzie?

    > Czytasz na co odpowiadasz czy nie?

    Staram się. Ale przyznam się, że twój styl wypowiedzi bardzo często jest
    dla mnie zupełnie niezrozumiały. Więc możliwe, że po prostu potrzebuję
    podkręcenia jasności wypowiedzi, abym zrozumiał.

    > Znaczy polega ona na tym, że masz wolność wprowadzania w błąd
    > innych kierujących (błędnym sygnalizowaniem, w tym jego brakiem)?

    Nie. Że nie jestem śledzony na każdym kroku. Że mnie wyszkolono,
    zweryfikowano i teraz już mogę funkcjonować bez ,,szkolenia'' mnie
    mandatami i inwigiliacją.

    > A to, że piszę o mechaniźmie, nie częstości, zauważyłeś?
    > Nie, nie comiesięczne.
    > Nie trzeba.
    > Raz na kilkanaście lat starczy.

    No wiesz, trochę się przekrętów w swojej karierze życiowej naoglądałem,
    a jakoś głęboko w biznesie nie siedzę. Więc śmiem twierdzić, że nie jest
    to skuteczne.

    > I co proponujesz?
    > :P

    Zaproponowałbym kontrole częstsze, ale zaproponowałbym też szkolenia z
    przedsiębiorczości. Niestety popełniam wiele błędów, w tym części w
    ogóle nie jestem świadom, bo wszystkiego się muszę sam uczyć.

    Tyle, że moje ew. drobne błędy w księgowości nie są tak szkodliwe, jak
    błąd kierowcy tira wśród ludzi na przystanku. Więc jest to nieco inna
    opowieść.

    > Jest jeszcze wersja z pozwoleniem strzelania do błędnie
    > migających :>
    > Mówisz, że NIE JESTEŚ pod obserwacją tych którym wadzisz,
    > a czasami zagrażasz bimbając sobie z zasad sygnalizacji?
    > Dziwne.

    Czyli twój system ma opierać się na donoszeniu przez innych?

    Ja już nic nie rozumiem.

    > I co proponujesz zrobić z "niemigającymi"?
    > Pogłaskać?

    Zacząć od porządnych szkoleń.

    Weryfikacja na drodze owszem, ale to co innego niż ,,szkolenie uwalaniem
    na błędach''. Lepiej szkolić pozytywnie a nie negatywnie.

    > Bywa. Nie widzę problemu.

    Czasami mam wrażenie, że jesteś kobietą :D
    Tak jak z tą gimnastyką. Coś sobie stworzyłeś w głowie i denerwujesz
    się, że ja tego nie widzę. Po prostu nijak twojego systemu nie rozumiem,
    nie łapię i nie wiem jak to widzisz. Sorry.

    > No i to jest przypadek, kiedy powinien zostać ukarany.
    > Chyba umiesz czytać - dlaczego złośliwie wyciąłeś, że "szkodliwość
    > prawdopodobna" *MA* być karana?

    Tylko systemu monitoringu który to wszystko uwzględnia to już całkiem
    nie umiem sobie wyobrazić.

    > Ma.
    > Ale KARANY powinien być wyłącznie w przypadku istnienia "możliwego
    > zagrożenia".

    No więc możliwym zagrożeniem jest złe wytrenowanie mózgu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek