  • Data: 2013-05-01 20:59:13
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2013 20:29, Andrzej Lawa pisze:
    > Czyżby? Jaka?

    Przecie mówię, że Biblia. Pytam czego oczekujesz? Znów świadków żywych
    tego zdarzenia?

    > Rzymianie są dość znani ze swojej skrupulatności względem zapisków -
    > dlaczego nie ma najmniejszego śladu z procesu rzekomego Jezusa?

    I są zapisy wszystkich procesów jakie Rzymianie w swoich wszystkich
    prowincjach przeprowadzili?

    -==========
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ukrzy%C5%BCowanie

    Kara ta była stosowana nierzadko na masową skalę, jak w roku 71 p.n.e.,
    gdy ukrzyżowano[1] około 6000 uczestników powstania Spartakusa[2].
    -==========

    W jednym roku poleciało 6000 ukrzyżowań... Dla nich to był jeden z wielu
    masowo krzyżowanych.

    > Ale oni tylko badają biblię.

    Nie tylko. Robią wiele innych rzeczy. A jak chciałeś napisać, że badają
    tylko Biblię, to też nie, badają wiele innych rzeczy.

    > Ty głosisz brednie i starannie unikasz nauki, bo choć odrobina logiki
    > użyta nawet wobec samej "gołej" biblii wykazuje jej wewnętrzną sprzeczność.

    Jak to ma być logika ateistyczna, to zapewne... Już kiedyś się nią
    wykazywałeś, gdy szydziłeś z mojego twierdzenia, że Bóg może działać z
    pominięciem praw fizyki czy przyrody. To jest ta twoja logika? Że Bóg
    który stworzył świat, prawa fizyki, przyrody etc. musi być nimi
    ograniczony? To twoje założenie. Moje założenie jest takie, że on jest
    ponad tym i dlatego może dokonać zalania całej Ziemi. I może sprawić, że
    owce zmienią swoje ubarwienie wbrew genetyce. I może zrobić dowolne coś,
    co przeczy twojej nauce, bo On jest Bogiem i On to wszystko stworzył i
    nie jest ograniczony własnymi mechanizmami. Dlatego Jezus mógł wskrzesić
    Łazarza po kilku dniach od śmierci, gdy ten już zaczął cuchnąć. Zresztą
    najprawdopodobniej właśnie dlatego zwlekał z tym tyle dni, żeby pokazać
    władzę nad śmiercią i uniknąć komentarzy ,,Łazarz tylko zapadł w
    śpiączkę''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek