  • Data: 2013-05-01 15:57:38
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może do ciebie nie chce.

    NIKOMU się nie zdarzyło.

    > Albo jeszcze nie czas.
    > Jego wola. Przychodzi do tych, do których chce.

    LOL

    A ja jednak jak nie widzę ubrania na cesarzu zakrzyknę: cesarz jest nagi!

    > A Ty obalić.

    Primo: ciężar dowodu spoczywa na tym, kto twierdzi że coś istnieje, że
    coś jest faktem.

    Secundo: książka zwana biblią była wielokrotnie obnażana jako fikcja.

    > No więc dowodzę.

    Nie. Nie dowodzisz - powołujesz się na biblię żeby udowodnić biblię. To
    argument kołowy i jest nieważny.

    [ciach]

    > nie wiem co rozumiesz przez oficjalnie święte pisma. Jest kanon Słowa
    > Bożego, a wszystko pozostałe musi być z nim zgodne. I na bazie tej
    > zgodności badacze uznają prawdziwość lub fałszywość innych pism.

    Tylko że ten "kanon" został zebrany z istniejących przekazów ustnych i
    tworzonych (przez ludzi) pism przez redaktorów będących ludźmi.

    > Nie wiem, nie badałem tego nigdy. Wiem, że są prowadzone różne

    Wiem, że nie badałeś, bo to badanie naruszałoby twoje dogmaty wiary.
    Więc nie badasz.

    > historyczne badania i wiele rzeczy już zostało potwierdzone.

    Niby jakich, kłamczuszku? Nieruchomość Ziemi? Powstanie roślin PRZED
    powstaniem światła niezbędnego dla roślin?

    > A że coś jeszcze nie, to i tak nie zostało obalone.

    Mnóstwo zostało obalonych. Chociażby ta brednia o Noe i jego arce ze
    wszystkim zwierzętami świata.

    > Słowa osób, które w tym uczestniczyły

    "W tym"? W czym?

    > oraz badania badaczy.

    Jakie badania jakich badaczy?

    > I znów chcesz ateistycznych dowodów.

    REALNYCH dowodów.

    Nie przedstawiasz żadnych poza biblią, którą udowadniasz biblią.

    [ciach]

    > Której rzetelność oceniasz swoim ateistycznym systemem metodologii.

    Systemem obiektywnym.

    > Nie używaj słowa obiektywnie jako synonimu do ateistycznie.

    obiektywny
    1. <<odznaczający się obiektywizmem, wolny od uprzedzeń>>
    2. <<istniejący niezależnie od poznającego podmiotu>>

    Nie wypaczaj znaczenia słów, kłamco.