  • Data: 2009-11-20 20:50:40
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > No że za darmo się to nie zrobi.

    I co z tego ?

    > Ergo - naród zapłaci, więc ja również.
    > A skorzysta może 0,000001% narodu.

    Ale o co chodzi ?

    > No właśnie. Tym bardziej nie ma powodu do inwestowania w wersję
    > OpenSource.

    Nie ma ? To czemu Pr..m zainwestował ? Jemu opłaca się ? Co to w ogóle
    znaczy zainwestować w przypadku programu dla którego nie ma konkurencji ?

    > Więc ja mówię, że nie ma sensu płacić, skoro z otwarcia prawie nikt nie
    > skorzysta.

    Za jakie "otwarcie" ? Ogłaszasz przetarg na wykonanie programu z otwartym
    kodem źródłowym i wybierasz firmę.

    > Oj zdziwiłbyś się. Chyba że mówisz o programie instalowanym w firmach.
    > Tylko, że to tylko drobniutki frontend. W dodatku i tak zmieniany co
    > zmiana przepisów i zasad, więc musi być stale nadzorowany i rozwijany.

    Nie wiem o czym gadasz i co kwestionujesz.

    > No i nie widzę powodu, żeby teraz płacić za tworzenie wersji OpenSource.

    Teraz ?