eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja Microsoftu › Izolda (było: Re: "Dominik & Co" "szkaluje" ZUS i producenta płatnika (serwera) [Was: Licencja Microsoftu])
  • Data: 2009-11-21 15:57:32
    Temat: Izolda (było: Re: "Dominik & Co" "szkaluje" ZUS i producenta płatnika (serwera) [Was: Licencja Microsoftu])
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Nie. Jeśli jest z błędami, to wezwania będą. Ale będą wtedy wynikające z
    > jednego Płatnika, na bezbłędność którego pracuje ZUS i który jest ciągle
    > ulepszany. Jeżeli dopuścisz obce programy, to nie masz nad nimi
    > kontroli. Zauważ, że wezwania są głównie za lata mocno ubiegłe, bo wtedy
    > system był mocno niedorobiony. Teraz jest tego coraz mniej, coraz mniej
    > i koszt spada. Dopuszczenie dowolnego weryfikatora oznacza, że nigdy nie
    > mamy pewności, że za chwilę nie stanie się modny weryfikator z błędami.

    Ale Ty pierdoły wypisujesz to aż głowa boli. Jeśli prowadzisz firmę i
    rozliczasz swoich pracowników to dane do Płatnika i tak pochodzą z jakiegoś
    innego systemu płacowo-kadrowego i Płatnik nie ma tu nic do weryfikowania bo
    jeśli nawet coś weryfikuje to równie dobrze może weryfikować interfejs
    komunikacyjny ZUS do którego trafią dane bezpośrednio z systemu
    kadrowo-płacowego bez Płatnika. Jak dla mnie, taka jest dokładnie rola
    Płatnika, że powstał nie dla weryfikacji danych z systemów płacowo-kadrowych
    tylko dla małych płatników ZUS, którzy nie mają systemu kadrowo płacowego.

    > Nie. Pewnie potrafi. Tylko, że przepisy się zmieniają, warunki się
    > zmieniają, Płatnik się ulepsza. Można panować nad tym. I można ufać
    > swojemu weryfikatorowi. Jeżeli dopuścisz cudzy weryfikator, to nie wiesz
    > na czym stoisz.

    PIERDOŁY do KWADRATU