  • Data: 2009-11-21 13:12:12
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > Sęk w tym, że statystyk w pełni rzetelnych nie ma

    No to porozmawiajmy w przybliżeniu. Przecie nie dawkujemy leku tylko
    rozmawiamy.

    > i póki M$ będzie miał
    > coś do powiedzenia - to nie będzie.

    A w jaki sposób Microsoft wg Ciebie zakłóca statystyki? Nie sądzisz, że
    to lekka paranoja?

    > W każdym razie wśród moich krewnych i znajomych w bardzo różnych wieku i
    > wykonujących różne zawody obecność Linuxa sięga 50%. Ale zgadzam się, że
    > to nie będzie reprezentatywna próbka, bo za mała.

    No właśnie. Nie będzie. A do tego, wśród tych 50% ilu prowadzi
    przedsiębiorstwo powyżej 5 osób? Bo o tym pisałem. Tak czy siak, chyba
    nie zaprzeczysz, że to niszowa sprawa.

    > Elita :D

    No elitą bym tego nie nazwał takoż.

    > Podatność na reklamy? ;->

    Tak, tak...

    > Podając informacje fałszywe jakoby każdy Linux był zawsze obiektywnie
    > gorszy.

    A tego nie podałem. Wykorzystuję to na serwerach LAMP i tam się sprawdza
    idealnie. Teściowi zainstalowałem na kompie stacjonarnym do zastosowań
    ,,Firefox i tyle'' i też sprawdza się idealnie. Mówimy jednak o tych
    miejscach, gdzie działa Płatnik. Tam niestety

    > A to już bezczelne kłamstwa.

    Tak? Ciekawe jak obalisz moje DOWODY?
    Na starcie kilka:
    a) brak obsługi USB w moim Thinkpadzie
    b) niestabilna obsługa WiFi w moim Thinkpadzie
    c) brak sensownej obsługi rzutnika
    d) wyżeranie dziur, zaobserwowane nie tylko u mnie:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kde4-1.png
    ale i u innych moich znajomych.

    > Nie widziałem żadnych ogłoszeń.

    http://groups.google.com/groups/search?hl=pl&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&as_q=zatrudni%C4%99+Kubuntu&as_epq=&as_oq
    =&as_eq=&num=10&scoring=&lr=&as_sitesearch=&as_qdr=&
    as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2009&as_maxd=1&as_maxm=1
    &as_maxy=2009&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=Tr
    istan&safe=off

    > Ja sobie Linuxa zainstalowałem na NC10
    > przy pomocy automatycznego instalatora i właściwe jedyne, co musiałem
    > zrobić, to podać hasło, nazwę użytkownika i wybrać zestaw aplikacji.
    > Reszta zainstalowała się "sama" i po uruchomieniu działało wszystko,
    > włącznie z WiFi i hibernacją.

    No to miałeś szczęście. Na moim Acerze były wieczne problemy. Kupując
    następnego, specjalnie pytałem w Sieci co brać, żeby działało z
    Linuksami. Kazali brać w ciemno Thinkpada. Wziąłem. Od początku było 100
    razy gorzej niż w Acerze.

    > Złej baletnicy...

    plepleple.... Od 1996 spotykam usenetowiczów którzy takie teksty
    rzucają. ŻADEN wyzwania jednak nie podjął, żeby pokazać jak to ON WIELKI
    problemy rozwiązuje. Plumkali coś czasami, że ich czas jest cenny. To
    zacząłem oferować zapłatę. Wtedy całkiem nabrali wody w usta.

    > Kolejne brednie. Instalowałem Linuxa kompletnym lamerom ledwie
    > potrafiącym włączyć komputer, z emerytami włącznie. Zero problemów.

    Oczywiście. Bo TY im instalowałeś, Ty im konfigurować i teraz używają
    firefoksa i na tym pewnie się kończy ich używanie. Też tak mam. Teściowi
    zainstalowałem. Włącza firefoksa i czasami płytkę ze zdjęciami z
    imprezy, jak mu podrzucę, choć to już niekoniecznie, bo woli na DVD i
    telewizorze.

    > Dowodzisz tylko swojej totalnej ignorancji - sąd do kwestii
    > fotografowania nie odniósł się w żadnym momencie.

    No jakoś przegrałeś ZTCW rozprawę o zatarg z ochroną.

    > Nie jestem twoim kolegą - na to trzeba sobie zasłużyć.

    Narcyzm podobno da się leczyć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek