  • Data: 2009-11-21 10:46:17
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > ...które z punktu widzenia serwera niczym się nie różnią, bo używają
    > tego samego protokołu wymiany danych. Tak samo, jak serwer WWW ma w
    > nosie, jakim sprzętem i oprogramowaniem się z nim łączysz.

    Oczywiście. O czym wyraźnie pisałem poniżej.

    > Nie jest.

    Twój brak zrozumienia zagadnienia jakoś mnie nie dziwi.

    > Póki co to ty obrażasz rozmówców, m.in, wyzywając ich od "kup gówna".

    Co było reakcją na wyzwanie mnie od ciężkich idiotów, jakbyś nie zauważył.

    > Od tego system nie ma prawa się wywalić, jeśli nie jest kompletnie
    > spartolony.

    Tniesz wrednie. Napisałem, że NIE CHODZI O TO, ŻE SYSTEM SIĘ WYWALI. To
    nie ja twierdzę, że się wywali.

    > Najwyżej na koncie danego płatnika pojawią się
    > bzdurne/nieprawidłowe dane, z których ów będzie musiał potem się
    > tłumaczyć.

    A to kosztuje. Trzeba te dane weryfikować w ZUSie, szukać wpadek,
    wysyłać wezwania do korekt, przyjmować korekty, weryfikować, szukać
    wpadek.... Od tygodnia o tym aspekcie piszę, ale zacietrzewieni rozmówcy
    rzucający epitetami osobistymi wciąż nie potrafią przeczytać tego, co
    piszę, za to czytają to co chcą widzieć, czyli rzekome wywalanie się
    systemu.

    > Wykazujesz się totalną ignorancją.

    Bynajmniej. Ty natomiast niestety tak. Po raz kolejny walisz epitetami
    (PLONK warning!), bez czytania ze zrozumieniem.

    > Idea otwartego oprogramowania nie
    > implikuje sprowadzania komputerów użytkowników do roli "tępego terminala".

    Nie mówiłem, że do tego sprowadza się idea otwartego oprogramowania.
    Mówiłem, że do tego musi się sprowadzić ta idea z Płatnikiem, z powodów,
    jak wyjaśniłem.

    > Przykład z życia wzięty: programy do robienia PITów. Są powszechnie
    > dostępne, pisane przez ludzi, których ty w swojej tępocie i arogancji
    > spojonej skrajnym buractwem nazywasz "pryszczersami". I działają.

    Tylko, że to o wiele prostsze rozwiązanie i wygenerowany PIT sprowadza
    się po prostu do wypełnionych rubryczek. A ciężar weryfikacji tych
    rubryczek spoczywa na Urzędzie Skarbowym. To jest dokładnie to, o czym
    piszę w zakresie ZUSu. Świetnie zauważyłeś problem.

    > Podstawa prawna?

    Przecież nie pisałem o podstawie prawnej, ale o tym, że to wynika z
    uwarunkowań technicznych. Nadal nie czytasz tylko przelatujesz wzrokiem
    i wybierasz sobie fragmenty bez kontekstu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek