    From: zupa <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Date: Thu, 30 Nov 2006 18:56:17 GMT

    Maluch wrote:

    > Uz.ytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisa? w wiadomos'ci

    > Dla mnie wykrywalnos'c' to jest ilos'c' z?oz.onych zawiadomien' o wszelakiej
    > mas'ci p-stwach

    Czyli jak po oredziu Ojca Dyrekora, sluchaczki zasypia prokuratora
    zawiadomieniami ze ktostam obrazil ich uczucia religijne, to tez
    zaliczysz owe zawiadomienia do faktycznej liczby _popelnionych_ przestepstw?

    Taka teoria ma wade. Zaklada ze kazde zawiadomienie jest faktycznie
    przestepstwem. Przeciez ludzie wypisuja czesto bzdury w zawiadomieniach,
    bo im sie wydaje ze przestestwo bylo.