  • Data: 2007-02-20 09:50:09
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "argosax" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:erefss$9mi$1@opal.futuro.pl...

    > i zdanie niektorych z państwa ze kogos stac na
    > kompa to powinno na oprogramowanie jest troche do tulu zarabiamy
    > smieszne
    > pieniadze a oprogramowanie bywa drozsze od komputera. Prosze o
    > wyjasnienie
    > dzieki

    juz wyjasniam
    koszt windy przy zakupie kompa nie jest taki duzy, kosztuje okolo 300 wiec
    nie jest to majatek
    do tego sa systemy darmowe linux wszelkiej masci, z polskim interfejsem i
    instalujace sie tak prosto jak winda

    masz cala mase darmowego softu ktorego mozesz uzywac, zastepujacego
    wszystkie wazniejsze i popularniejsze platne oprogramowanie

    wiec twoj tekst jest conajmniej smieszny

    jak mnie nie stac na mercedea, tez mam sobie go ukrasc bo za malo
    zarabiam?