  • Data: 2006-12-04 14:43:43
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz wrote:

    > Jesli poświęcisz Linuxowi odpoooowiednio dłuuuuugi czaaaaaaaas, to może się
    > wydać sympatyczny. Ja potrzebuję systemu do pracy i szkoda mi czasu na
    > zmaganie się z problemami, które pod windą nie istnieją.

    Bajki opowiadasz.

    Wrzuciłem płytę z wybraną dystrybucją, uruchomiłem komputer,
    odpowiedziałem na kilka prostych pytań i po półgodzinie miałem kompletny
    system z multimediami, biurem itepe.

    Równolegle próbowałem zainstalować wingrozę - po godzinie instalacji
    miałem system, który elegancko wieszał się "na twardo" zaraz po starcie,
    bo miał sp*.*ne sterowniki do dodatkowego kontrolera EIDE/ATA na karcie
    i jednocześnie stanowczo odmawiał zainstalowania tych sterowników, które
    mu dawałem bo twierdził, że są starsze.

    Musiałem odpalić linuxa, zamontować windziane partycje i ręcznie
    nadpisać pliki.