  • Data: 2006-12-11 22:24:40
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: michal <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 4 grudnia 2006 09:48 Lukasz napisał(a):

    > Nie mam nielegalnego Windowsa, jesli Ci o to chodzi, a na drugiej partycji
    > mam Linuksa dla porównania. Co jakiś czas instaluję nowsza wersję drania,
    > ulegając zachwytomi maniaków w rodzaju "cudowny" i za każdym razem czuje
    > zawód.
    >
    > Jesli poświęcisz Linuxowi odpoooowiednio dłuuuuugi czaaaaaaaas, to może
    > się wydać sympatyczny. Ja potrzebuję systemu do pracy i szkoda mi czasu na
    > zmaganie się z problemami, które pod windą nie istnieją.
    Bzdura to właśnie problemy istnieją pod windowsem.
    Pod linuksem praktycznie nie ma ich wcale. owszem trzeba czytac to co
    wyskakuje na ekranie i troche logicznie pomyśleć w co kliknąć. Ale problemy
    pod linuksem wszystkie mozna rozwiazać jesli już sa, a pod winem jest 1
    rozwiązanie to magiczne - reinstal