  • Data: 2007-02-20 12:40:11
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    argosax napisał(a):
    > Witam, jest tu kilka konkretnych osób, ale z waszych postów nic nie rozumie czy
    > jest to w koncu prawda wczoraj na onet czytalem ze ludzia pozabierali komputery
    > jesli tak to na jakiej dokladnie zasadzie to dziala np. czy je zwracaja z jakas
    kara
    > itp?? czy chodzi o sam microsoft?? i zdanie niektorych z państwa ze kogos stac na
    > kompa to powinno na oprogramowanie jest troche do tulu zarabiamy smieszne
    > pieniadze a oprogramowanie bywa drozsze od komputera. Prosze o wyjasnienie
    > dzieki

    nie rozbrajaj mnie skoro wydajesz 2 tys na kompa do mozesz pozbierac
    jeszce 300 (system to nie gra w ktora pograsz tydzien czasu), a jak
    kupujes zuzywany to kupujesz stary system z drugiej reki za mniejsze
    pieniadze lub korzystasz z linuksa. Jak Ci enie stac na mercedesa to tez
    kradneisz czy kupujesz samochdo na ktory Cie stac ?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)