    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fd9c9eb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd9e1cf$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jaki paragraf?
    Date: Wed, 16 Dec 2020 14:46:03 +0100

    dyskusyjnych:5fd9e1cf$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.12.2020 o 09:48, J.F. pisze:

    >Bez różnicy. Oczywiście można w imie zasad i raz na 10 przypadków się
    >uda (czego jestem poniekąd dowodem), ale wiesz.

    No wiesz, komendant nie ma obowiazku ogladac wszelkich filmikow w
    sieci, a wrecz moze ma zakaz ... marnowania sluzbowego czasu na
    prywatne ogladanie.

    >Nie każdy obywatel jest tak wyszczekany jak ja. Co do zerokratury to
    >przypomnę, że szybciej umarzają niż same kulsoństwo. Gdyby nie złe
    >tvn to i stachowiak by im płazem uszedł. Nie każdy ma siły i
    >możliwości.

    >Ja na przykład kiedyś wysłałem na stopchama kretyna wyprzedzającego
    >na

    a ten stopcham to jakis policyjny ?

    >przejściu - nawet blisko było. Dzień jak co dzień. Z jednym
    >wyjątkiem - 50 metrów dalej stał kulson z lidarem i miał to w dupie.
    >Pooprosiłem przy okazji o wyjaśnienie czemu policjant nie reagował na
    >ewidentne wykroczenie i realne stworzenie zagrożenia. Przysłali dwa
    >pisma - jedno że kolo przyjął mandat i nic więcej nie potrzebują.
    >Drugie, ze policjant działał w ramach obowiązującego prawa i nic nie
    >maja muu do zarzucenia.

    Nie zwrocil uwagi, albo obserwowal przez ten lidar dalsze pojazdy ...
    zdarza sie.
    Poza tym dostal zadanie - dyscyplinowac kierowcow przekraczajacych
    predkosc, akcja "przejscie" juz byla w tym roku :-)

    Mialem taki widok z okna - SM mandatuje kierowcow stojacych na
    zakazie.
    Dzien nastepny - patrol SM przechodzi i nie mandatuje.
    Widac norme miesieczna wyrobili.

    >O tym jak mi karetki do teściowej nie chcieli przysłać też pisałem -
    >sam dyrektor meditransa odpisał że nie mają nic do zarzucenia
    >dyspozytorce i prawidłowo oceniła sytuację - mimo że napisałem, że po
    >transporcie na sor i załatwieniu sprawy (noga w gips) zdecydowanie
    >odmówili możliwości powrotu pacjentki prywatnym autem ze względu na
    >możliwość urazów wtórnych. Już w gipsie. A ta idiotka kazała mi
    >znosić babkę po schodach samodzielnie i się rozłączyła odmawiając
    >ponania nazwiska lub numeru.

    Ja tam nie wiem, ale ktos i tak musialby zniesc, a na schodach to
    czesto i nosze nie wyrabiaja.
    Wiec ryzyko urazow podobne ... ale w drodze do szpitala dopuszczalne
    :-)

    Zaraz - a wiedziales, ze noga zlamana, czy tylko podejrzewales ?

    No i to bylo dawniej, co teraz - czeka pan 12h na karetke, dowiezie
    pan sam ... czy to jednak priotytet sie nalezy ? :-)

    J.