  • 1. Data: 2020-12-14 10:29:25
    Temat: Jaki paragraf?
    Od: Kviat

    http://polityczek.pl/uncategorised/14313-warszawa-po
    licja-wlepila-mandat-za-gwiazdki-na-karoserii

    "Alicja Defratyka informuje o mandacie, jaki wystawiała policja
    kierowcy, który na karoserii swojego samochodu miał popularne 8 gwiazdek
    (pod gwiazdkami w powszechnym rozumieniu ukrywa się wulgarny zwrot
    "Je**ć PiS")."

    Jakieś pomysły?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2020-12-14 10:32:03
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 10:29, Kviat pisze:
> [...]
    > kierowcy, który na karoserii swojego samochodu miał popularne 8 gwiazdek
    > (pod gwiazdkami w powszechnym rozumieniu ukrywa się wulgarny zwrot

    Nie wiedzą nawet, czy gościu mandat przyjął, to skąd mają wiedzieć, za
    co dostał? Ze zdjęcia nie wynika, aby dostał za gwiazdki, a z treści
    artykułu widać, że jest wyssany z brudnej lewicowej dupy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-12-14 10:33:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kierowcy, który na karoserii swojego samochodu miał popularne 8 gwiazdek
    > (pod gwiazdkami w powszechnym rozumieniu ukrywa się wulgarny zwrot

    No i tyle byłoby z wysrywów lewicy:

    Skontaktował się ze mną Pan, który był w tym samochodzie. Policja
    wlepiła mandat 300 zł i zabrała dowód rejestracyjny. Chodziło o
    *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny: utrudnianie jazdy
    pojazdów uprzywilejowanych w kolumnie i podobno przejazd na czerwonym
    świetle.

    https://twitter.com/AlicjaDef/status/133817772404579
    9427

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2020-12-14 10:56:31
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 10:32, Liwiusz pisze:
> [...]
    > co dostał? Ze zdjęcia nie wynika, aby dostał za gwiazdki, a z treści
    > artykułu widać, że jest wyssany z brudnej lewicowej dupy.

    No tak...

    "Chodziło o *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny:"

    ...czyli brudna prawicowa dupa doskonale wie, ze chodziło o gwiazdki,
    ale będzie udawać, że oficjalny powód jest inny.

    Ale już się przyzwyczailiśmy, że brudna prawicowa dupa ogólnie ma
    problem z kojarzeniem faktów.

    https://ipn.gov.pl/pl/historia-z-ipn/128908,Jan-Olas
    zek-Propagandystow-stanu-wojennego-troska-o-mlodziez
    .html

    "Jednym z motywów antysolidarnościowej propagandy było oskarżanie
    liderów ,,Solidarności" że manipuluje młodymi ludźmi, których wyprowadza
    na ulice w swoich własnych politycznych celach.

    Stałą cechą różnych kampanii propagandowych w czasach PRL było negowanie
    jakiejkolwiek spontaniczności protestów społecznych. Zawsze ktoś musiał
    ,,za nimi stać". Nie inaczej było w stanie wojennym i w kolejnych latach,
    kiedy ,,Solidarność" działała w podziemiu, a jedną z form jej działania
    były uliczne protesty. Według wersji wydarzeń opisywanej w środkach
    masowego przekazu, ponieważ robotnicy nie byli zainteresowani oporem
    wobec władzy, działacze podziemia próbowali szukać poparcia wśród
    młodzieży. Władza starała się przedstawić młodzież jako zdezorientowaną
    i zagubioną."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2020-12-14 10:59:33
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 10:33, Liwiusz pisze:
> [...]
    > *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny: utrudnianie jazdy
    > pojazdów uprzywilejowanych w kolumnie i podobno przejazd na czerwonym

    No i to by było na tyle z wysrywów prawaków.

    "Fala hejtu prawicowych trolli się na mnie wylewa, bo raczyłam
    potwierdzić u źródła to co napisałam. Tak jak policja zgarnęła
    dziewczynę na rowerze pod Trójką, tak jak złamała rękę innej
    dziewczynie, tak jak psikała gazem po oczach - zawsze oficjalny powód
    był inny."

    https://twitter.com/AlicjaDef/status/133818245785055
    2323

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2020-12-14 11:11:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 10:56, Kviat pisze:
> [...]
    >
    > ...czyli brudna prawicowa dupa doskonale wie, ze chodziło o gwiazdki,
    > ale będzie udawać, że oficjalny powód jest inny.

    Nie wiem o co chodziło. Wiem, za co zostało wystawione, a kierowca
    przyznał się do winy, jeśli mandat przyjął. Cała reszta afery to już
    gównoburza, i to jeszcze robiona przez osobniki niezorientowane w temacie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2020-12-14 11:13:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 10:59, Kviat pisze:
> [...]
    >
    > "Fala hejtu prawicowych trolli się na mnie wylewa, bo raczyłam
    > potwierdzić u źródła to co napisałam. Tak jak policja zgarnęła

    Przyłapaliśmy tweeterówę na kłamstwie, to zmienia temat i idzie w
    kolejne fejk niusy.

    To nie tak, drogi kolego.

    Był mandat za osiem gwiazd? Nie było.

    I na tym zakończmy zajmowanie się tą podrzędną tweeterówą. Po co
    przejmować się tym, co mówi ktoś, kto kłamie lub mało wie?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2020-12-14 11:24:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 10:33:20 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No i tyle byłoby z wysrywów lewicy:

    Liwiusz, nie podcinaj gałęzi na której sam siedzisz. Przecież PIS to
    najbardziej lewicowa partia jaka do tej pory rządziła. Żyję dostatecznie
    długo żeby móc porównać rządy PIS-u z PRL-em:
    1. Zawłaszczenie urzędów i służb państwowych.
    2. Infiltracja sądownictwa przez partię.
    3. Praktyczna likwidacja służby cywilnej.
    4. Synekury w spółkach skarbu państwa z obowiązkowym haraczem na partię.
    5. Największe podatki od początku transformacji ekonomicznej.
    6. Szkolnictwo podporządkowane ideologii partyjnej.
    7. Rozdawnictwo pieniędzy po uważaniu, w oderwaniu od realiów
    ekonomicznych.
    8. Zadłużanie państwa.
    9. Postrzeganie świata jako wrogiego. Wrogiem nam Niemcy, Ukraińcy,
    Rosjanie, Litwini, Francuzi, Unia Europejska, młodzież, rolnicy,
    kobiety, lekarze, niepełnosprawni, LGBT i cykliści.
    10. Postępujące zawłaszczanie mediów plus nachalna propaganda.

    Swoją lewicowość PIS połączył z kilkoma co bardziej śmierdzącymi
    prawicowymi zboczeniami jak hołubienie narodowców, dopieszczanie
    kościoła czy lekceważenie współpracy międzynarodowej.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 9. Data: 2020-12-14 11:33:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Liwiusz, nie podcinaj gałęzi na której sam siedzisz. Przecież PIS to
    > najbardziej lewicowa partia jaka do tej pory rządziła. Żyję dostatecznie

    Jedna to lewica światopoglądowa, druga gospodarcza.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2020-12-14 11:43:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 10:29:25 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
    > kierowcy, który na karoserii swojego samochodu miał popularne 8 gwiazdek
    > (pod gwiazdkami w powszechnym rozumieniu ukrywa się wulgarny zwrot

    Pewien człowiek rozrzuca na Placu Czerwonym ulotki. Oczywiście kilku
    smutnych panów go prędko dopada i prowadzi na komisariat.
    Tamże okazuje się, że owe ulotki to zupełnie puste kartki papieru.
    - Co to ma znaczyć? - pytają go.
    - A po co pisać cokolwiek! Przecież wszystko jasne!

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl