eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacje › Re: Jak potraktowac taka reklamacje
  • Data: 2008-11-11 11:13:30
    Temat: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.11.2008 Flo <f...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > Jeśli buty kosztują powiedzmy 150zł, a skuteczna naprawa (z naciskiem na
    > skuteczna) to dla hurtownika/sprzedawcy koszt 20-25zł to nie wymagaj od
    > sprzedającego wymiany obuwia czy też zwrotu gotówki.

    Nie interesują mnie w tym momencie dylematy sprzedawcy. Mogę ale nie muszę
    je rozumieć. Wspominałeś coś dalej o rzeczniku konsumentów. Zerknij na
    strony Federacji. Tu masz obszerne omówienie:
    http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=
    139#5

    Fragment: "Kupujący (nie sprzedawca) wybiera konkretne roszczenie, tj.
    żądanie naprawy lub wymiany następuje w drodze złożenia oświadczenia woli
    drugiej stronie - sprzedawcy. [..] Wybór raz dokonany nie może być, co do
    zasady, zmieniony bez zgody drugiej strony stosunku zobowiązaniowego,
    albowiem ma on charakter kształtujący prawo."

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1