eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacje › Re: Jak potraktowac taka reklamacje
  • Data: 2008-11-11 16:50:22
    Temat: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:

    >> Jeśli buty kosztują powiedzmy 150zł, a skuteczna naprawa (z naciskiem na
    >> skuteczna) to dla hurtownika/sprzedawcy koszt 20-25zł to nie wymagaj od
    >> sprzedającego wymiany obuwia czy też zwrotu gotówki.

    > Nie interesują mnie w tym momencie dylematy sprzedawcy. Mogę ale nie muszę
    > je rozumieć.

    Zapoznając się z ustawą mamy wymienioną kolejność roszczeń i tyle. Tego
    nie zmienimy.
    Czasami korzystam z pomocy miejscowego rzecznika konsumentów i stosuje
    On dokładnie taką samą interpretację.

    Nie wiem co Cię interesuje, a co nie (nie odczytuj tego jako złośliwość)
    ale innego wyjścia nie ma.

    Jest zapis ustawowy. Jest On poprawny. Zabezpiecza on zarówno roszczenia
    konsumenta jak i interes sprzedawcy. Wypośrodkowuje racje obu stron.
    Wszelkie nad interpretowanie tych przepisów wprowadza zamieszanie.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855
    http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1