  • Data: 2008-11-11 16:29:00
    Temat: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:qv5ou5-gj.ln1@ziutka.router...

    > Nie interesują mnie w tym momencie dylematy sprzedawcy. Mogę ale nie muszę
    > je rozumieć. Wspominałeś coś dalej o rzeczniku konsumentów. Zerknij na
    > strony Federacji. Tu masz obszerne omówienie:

    Jestem zarówno kientem jak i sprzedawcą (w róznych sytuacjach) ale mam dla
    was jedna radę - nigdy, absolutnie przenigdy nie wierzcie tej bandzie
    nieuków mieniących się "Federacją Konsementów" - natomiast wplecienie
    komentarza do nieobowiązujących przepisów w treść aktualnej ustawy to już
    majstersztyk ;)
    Nie zmienia to oczywiście faktu że tutaj rację ma Flo - bo konluzją tego
    pseudoprawniczego bełkotu jest stwierdzenie "Wydaje się, że nowe przepisy, w
    praktyce ich stosowania, ograniczą w porównaniu z przepisami o rękojmi
    możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy ( zwrot ceny będzie
    należeć do rzadkości)."
    I tak właśnie jest.

    A.