eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacje › Re: Jak potraktowac taka reklamacje
  • Data: 2008-11-12 19:38:02
    Temat: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski wrote:
    > Dnia 11.11.2008 Flo <f...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    >> Jeśli buty kosztują powiedzmy 150zł, a skuteczna naprawa (z
    >> naciskiem na skuteczna) to dla hurtownika/sprzedawcy koszt 20-25zł
    >> to nie wymagaj od sprzedającego wymiany obuwia czy też zwrotu
    >> gotówki.
    >
    > Nie interesują mnie w tym momencie dylematy sprzedawcy. Mogę ale nie
    > muszę je rozumieć. Wspominałeś coś dalej o rzeczniku konsumentów.
    > Zerknij na strony Federacji. Tu masz obszerne omówienie:
    > http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=
    139#5
    >
    > Fragment: "Kupujący (nie sprzedawca) wybiera konkretne roszczenie, tj.
    > żądanie naprawy lub wymiany następuje w drodze złożenia oświadczenia
    > woli drugiej stronie - sprzedawcy. [..] Wybór raz dokonany nie może
    > być, co do zasady, zmieniony bez zgody drugiej strony stosunku
    > zobowiązaniowego, albowiem ma on charakter kształtujący prawo."

    co znaczy że nie moga sami podjąć decyzji ale moga odmówić wykonania woli
    klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1