  • Data: 2010-10-14 13:56:31
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/14/2010 8:12 AM, Krzysztof wrote:

    > Niekoniecznie.
    > Tam, gdzie chodzą moje dzieciaki, od lat w każdym roczniku są tylko trzy
    > klasy. Kadra też się za bardzo nie zmienia.
    > A plan co roku układa się od nowa i to podobno w wielkich męczarniach.

    i rozumiem, że nauczyciele też ci się zmieniają co roku, żeby siatki
    zajęc nie ruszać.
    Plan zajęc, to nie tylko plan ucznia.
    to trzy rzeczy do dopasowania na raz, uczniowe, nauczyciele i sale.

    zrozum. nie takie głowy próbowaly to rozgryźć i jak do tej pory się nie
    udało. Bo gdyby się udało to plany zajęć układałby komputer, a jak
    narazie nie układa, co najwyżej służy jako narzędzie, ale nic więcej.

    wiadomo, że przy małej szkole i dużej liczbie sal jest to zrobić łatwiej
    niż przy np. szkole dwuzmianowej.
    Z samego faktu, że coś się rodzi w bólach nie wynika, że szkoła jest tak
    przeciążona, czy osoba, która to robi nie ma do tego predyspozycji.