  • Data: 2010-10-14 14:14:47
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i97223$3fh$14@inews.gazeta.pl...

    > i rozumiem, że nauczyciele też ci się zmieniają co roku, żeby siatki
    > zajęc nie ruszać.

    A co w tym dziwnego? Np. pani Iksińska uczy polskiego tylko w klasach
    szóstych, a Igrekowska tylko w klasach piątych.
    Kto powiedział, że jedną klasę przez 3 lata ma uczyć ta sama nauczycielka
    przedmiotowa?

    > Plan zajęc, to nie tylko plan ucznia.
    > to trzy rzeczy do dopasowania na raz, uczniowe, nauczyciele i sale.

    Naprawdę nie rozumiem, gdzie leży problem.
    Wyobraź sobie, że rok szkolny 2009/2010 nie skończył się w czerwcu, lecz
    trwa nadal. Obowiązuje cały czas ten sam plan lekcji.
    Jedyna różnica jest taka, że w danej klasie są inne dzieci, niż były
    wcześniej, ale przecież nie ma to najmniejszego znaczenia. Nic poza tym się
    nie zmieniło.
    Oczywiście zakładając, że liczba klas też nie uległa zmianie, ale w wielu
    szkołach w istocie nie zmienia się ona latami.
    Gdzie pojawia się jakiś problem, bo ja go naprawdę nie widzę.

    > zrozum. nie takie głowy próbowaly to rozgryźć i jak do tej pory się nie
    > udało.

    Najlepsze są zawsze najprostsze rozwiązania ;-)

    > Bo gdyby się udało to plany zajęć układałby komputer, a jak narazie nie
    > układa, co najwyżej służy jako narzędzie, ale nic więcej.

    Ale to nie jest argument.
    Ludzie rozwiązują w swoich firmach znacząco bardziej skomplikowane zadania,
    niż ułożenie planu zajęć szkolnych.

    K.