  • Data: 2010-10-14 15:21:29
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2010 15:37, Olgierd pisze:
    > Na całkowicie przeciwnym biegunie są nauczyciele ZPT, różnych muzyk i
    > plastyk, etc. -- oraz książęta, czyli wuefiści.

    wuefiści dla odmiany prowadzą różne zajęcia pozalekcyjne, kluby sportowe
    etc. Zresztą nie wiem do czego zmierzasz. Że taki wuefista mało pracuje?
    No może mało. Dla odmiany ma dużo większą odpowiedzialność i inne
    problemy (jak choćby z oskarżeniami o dotyk lub brakiem zaplecza
    sportowego w sporej części szkół i koniecznością organizowania np. zajęć
    polegających na bieganiu wokoło szkoły albo po okolicznym osiedlu, co
    zwłaszcza zimą takie sobie jest).

    Poza tym, proszę przyłożyć czas pracy do zarobków.

    Każdy zawód ma plusy i minusy. Nauczyciele mają na plus dużo wolnych
    dni.Ale taki np. prawnik ma na plus muczos dolaros i osobne wille dla
    siebie, żony, psa i kanarka. Np. jak zamieniałem mieszkania, to Pan
    Notariusz skasował chyba coś koło 1000zł za umowę zamiany z krzywego
    szablonu nadzierganego nieudolnie w wordzie przez asystentkę.

    Jeżeli uważasz, że wuefista jest księciem, to zostań wuefistą i tyle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek