  • Data: 2010-10-14 13:34:52
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/14/2010 7:30 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl>

    > No to by musieli mieć więcej godzin

    to ile mieliby wg ciebie pracowac.
    18 godzin lekcyjnych to teoria.
    zwykle nauczyciele maja po 22-24 godziny, do tego dwie darmowe.
    to razem no niech bedzie czeskim targiem. 25 godzin lekcyjnych tygodniowo.
    to zostaje ci 15 godzin na sprawdzanie zeszytow, przygotowanie
    sprawdzianow, ich sprawdzenia, zrobienie pozostałej roboty papierkowej,
    kółka pozalekcyjne, dyskoteki, wywiadowki, godziny konsultacji,
    przygotowanie lekcji itp itd.

    to wg. ciebie ile nauczyciel ma pracowac 60 godzin tygodniowo?

    owszem wiecej godzin lekcyjnych za mniej godzin nie lekcyjnych, ale jak
    narazie na to nikt nie chce sie zgodzic.

    > Do każdej praca trzeba powołania.

    powiedział ci ktoś że pieprzysz? to jak nie to ja jestem pierwszy.