  • Data: 2010-10-14 13:16:04
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4cb6fe81$1@news.home.net.pl...

    > Rozbieznosc pomiedzy sila nabywcza u nas i za zachodnia granica dotyczy
    > KAZDEGO zawodu.
    Umiejetność czytania ze zrozumieniem i wypowiadania się na temat
    dynamicznie zanika (wina nauczycieli, systemu edukacji czy po prostu coraz
    bardziej badziewnego materiału do obróbki szkolnej?).
    Nic nie pisałem o zachodniej granicy. Z pewnością nie znajdują się za nią
    choćby Szwecja, Finlandia, Austria czy Grecja.

    > W zadnym kraju europejskim etat nauczycielski nie wynosi 18h tygodniowo.
    I w Polsce tak nie jest. Warto wiedzieć coś na temat, o którym się pisze.
    Inaczej wychodzi się na głupca.

    --
    Jotte