  • Data: 2004-11-16 08:27:45
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/16/2004 9:17 AM, Budzik wrote:
    [...]
    > TPSA nie uznała mojej reklamacji, nie chciałą równiez podac mi danych
    > firmy, któa jak rozumiem de facto swiadczyła usługę!

    [...]
    > To jak nadal uważasz ze TPSa jest taka uczciwa, to dowiedz sie kim jest ten
    > dystrybutor!

    W relacjach gospodarczych ukrywanie tożsamości podmiotu jest karalne -
    jak dobrze popracowć, to możnaby dowalić operatorowi za działanie w
    porozumieniu i łacznie z tyt. doprowadzenia do niekorzystnego
    rozporzadzenia mieniem.

    TP SA nie ma prawa ukrywać kogokolwiek, bo nie jest tak, że ona
    dostarcza usługe nabytą i nie chce ujawnić sprzedawcy (do czego miałaby
    prawo) lecz udostepnia jedynie medium ( podobnie jak właściciel drogi
    udostępnia ją linii autobusowej) - należałoby wpierw wyłaczyc dobra
    wiarę operatora działania w dobrej wierze.

    Potem jedynie strach prokuratora przed dużym i mocnym (Armani + Rolex)
    blokowałby postepowanie.

    Pzdr: Catbert