  • Data: 2004-11-17 04:37:25
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Zaprzeczyń nie zaprzeczę, bo przede wszystkim u mnie taki dialer nawet
    > nie ma jak się zainstalować, więc po prostu nie wiem, co on wypisuje.
    > Ale co temu jest winna TPSA?

    wina TPSa to to, ze zamiast pomoc swoim, jak by na to nie patrzec klientom,
    chocby wskazujac droge postepowania w takiej sprawie, idzie w zaparte i
    juz!!! Po prostu zapominaja ze tak postepujac buduja sobie tzw. public
    relations, które wróci do nich jak tylko rynek sie troche bardziej
    unormuje!

    > [ciach]

    > Hehe - powodzenia w sądzie. Jak pójdziesz z takim pozwem o zapłatę do
    > sądu, to nie dość, że nie wygrasz, to jeszcze dostaniesz grzywnę za
    > robienie sobie jaj z wymiaru sprawiedliwości.

    Oczywiscie pozew byłby absurdalny. Ale nie rozsmieszaj mnie z ta grzywna.
    Jedna z moich znajomych miała ostatnio sprawe w sadzie - sedzia po
    rozpatrzeniu sprawy, oczywiscie na korzysc mojej znajomej, powiedział ze
    tajemnica prokuratury pozostanie jak ta sprawa trafiła do sądu. Ale osoba
    która wszystko sprowokowała nadal czuje sie bezkarna.

    > [ciach]

    > [ciach]
    >
    > Też mi dowód. Owszem - jakiś cwaniaczek podłożył świnię. Owszem -
    > jakiś frajer się na to nabrał (czy też nie potrafił temu zapobiec).
    > Owszem - cwaniaczek popełnił przestępstwo.
    >
    > Ale gdzie tu wina TPSA?

    ok
    > [ciach]

    > Ja się zabezpieczam ;-P

    ja tez, ale licze sie z tym ze kiedys jakiegos złapie!

    > [ciach]

    > Primo: nie musiała wiedzieć, mogła być tylko tak samo głupia.
    > Secundo: nawet, jakby wiedziała i zrobiła to specjalnie, to jednak
    > ktoś, kto z 'pierwszą lepszą' się nie zabezpiecza, jest idiotą. Chyba
    > się zgodzisz?

    zgodze sie, jest idiota.
    ale pytanie nie było, kto jest idiota, tylko kogo w danej sytuacji mozna
    oskarzyc :-)
    EOT?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516