  • Data: 2004-11-16 23:06:41
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > wszystko zeby ludzie nie byli swiadomi! Przeciez nie wkladaja tego
    > regulaminu w jakies ukrety miejsce dlatego zeby program lepiej dzialał
    > tylko *dokkaldnie* w jednym celu. Zeby ludzie korzystali, ale nie widzeli
    > ceny - zaprzeczysz?

    Zaprzeczyń nie zaprzeczę, bo przede wszystkim u mnie taki dialer nawet
    nie ma jak się zainstalować, więc po prostu nie wiem, co on wypisuje.
    Ale co temu jest winna TPSA?

    [ciach]

    > Jestes mi winien 200 zł!!! ZA co pytasz? Za to ze odpowiedziałem na twojego
    > posta! Nie wiedziałes ze trzeba placic? Mogłes przeczytac mój regulamin.
    > Unga bunga ale plac bo nauka musi kosztowac!

    Hehe - powodzenia w sądzie. Jak pójdziesz z takim pozwem o zapłatę do
    sądu, to nie dość, że nie wygrasz, to jeszcze dostaniesz grzywnę za
    robienie sobie jaj z wymiaru sprawiedliwości.

    [ciach]

    > Gdyby cena była znana to by nie było problemu. I nie jakis program tylko
    > konkretny - napisany dokladnie po to i w taki sposób aby placzyc komputer z
    > tym numerem bez zadnej wiedzy uzytkownika. Dowód:
    [ciach]

    Też mi dowód. Owszem - jakiś cwaniaczek podłożył świnię. Owszem - jakiś
    frajer się na to nabrał (czy też nie potrafił temu zapobiec). Owszem -
    cwaniaczek popełnił przestępstwo.

    Ale gdzie tu wina TPSA?

    [ciach]

    > wiesz ze nie o tym mówie! Mówie ze jakiegos mozesz złapać!

    Ja się zabezpieczam ;-P

    [ciach]

    > nie wiem czy dobrze kojarze ale jak panienka wiedziała ze jest zarazona i
    > zostanie jej udowodnione ze specjalnie sie ze mna przespała zeby mnie tez
    > zarazic to za to moze pójsc siedziec! Czy sugerujesz ze piszacy dialery
    > powinni pojsc siedziec? Hmm, widze ze wypracowujemy kompromis ;-)

    Primo: nie musiała wiedzieć, mogła być tylko tak samo głupia.
    Secundo: nawet, jakby wiedziała i zrobiła to specjalnie, to jednak ktoś,
    kto z 'pierwszą lepszą' się nie zabezpiecza, jest idiotą. Chyba się
    zgodzisz?