  • Data: 2004-11-16 08:17:28
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Ze strony TPSA? Owszem.

    TPSA nie uznała mojej reklamacji, nie chciałą równiez podac mi danych
    firmy, któa jak rozumiem de facto swiadczyła usługę!

    > A że nie potrafisz zabezpieczyć sobie komputera? Twój problem.

    No cóz, tym sie róznimy, ze jak mnie przejedzie samochód to ja widze wine
    kierowcy samochodu, a nie swoja ze przechodziłem na pasach przez ulice!!!

    > Taki zapis regulaminu zostałby odrzucony przez każdy sąd.

    Bingo!!! Dlaczego, bo cena nie zostałą jawnie podana tylko schowana gdzies
    przez klientem?

    > Przy czym zwracam uwagę, że tutaj naciągaczem jest 'dystrybutor'
    > dialera i to ewentualnie od niego można się domagać zwrotu kasy.

    To jak nadal uważasz ze TPSa jest taka uczciwa, to dowiedz sie kim jest ten
    dystrybutor!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")