  • Data: 2004-11-16 21:57:27
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > A czy ktoś komuś każe z niej korzystać?

    ale nikt nie zabrania, i nikt nie napisał ze jak sie skorzysta to trzeba
    placic! A tylko to jest IMO podstawa do zadania zaplaty! W koncu to jest
    swego rodzaju umowa dwóch stron - kazda powinna byc swiadoma swoich praw i
    obowiazków. Szkoda ze nie widzisz tego ze ci którzy pisza te dialery robia
    wszystko zeby ludzie nie byli swiadomi! Przeciez nie wkladaja tego
    regulaminu w jakies ukrety miejsce dlatego zeby program lepiej dzialał
    tylko *dokkaldnie* w jednym celu. Zeby ludzie korzystali, ale nie widzeli
    ceny - zaprzeczysz?

    > A szkoda.

    moze i szkoda ale jednak!

    > Unga-bunga - twoja brat musiecz nauczyć się myślec. Nauka czasem
    > kosztować, bunga...

    Jestes mi winien 200 zł!!! ZA co pytasz? Za to ze odpowiedziałem na twojego
    posta! Nie wiedziałes ze trzeba placic? Mogłes przeczytac mój regulamin.
    Unga bunga ale plac bo nauka musi kosztowac!

    > To regulują konkretne przepisy. Cena za wykręcenie konkretnego numeru
    > też jest znana. A to, że ktoś pozwolił jakiemuś programowi na
    > samodzielne wykorzystanie modemu i wykręcenie numeru - to już nie wina
    > TPSA.

    Gdyby cena była znana to by nie było problemu. I nie jakis program tylko
    konkretny - napisany dokladnie po to i w taki sposób aby placzyc komputer z
    tym numerem bez zadnej wiedzy uzytkownika. Dowód:
    -wyciszenie głośniczka.
    -Ukrycie numeru (nie wiem czy wiesz ale we wlasciwosciach polaczenia nie
    widac numeru z którym sie laczysz)
    -brak jawnej informacji o cenie
    -brak informacji ze w tym momencie przestaje korzystac z stałego łacza a
    zaczyna korzystac z dial-upa!

    > [ciach]

    > Żadna mi nie sformatuje. To, że ty jesteś niekompetentny nie oznacza,
    > że ja też.

    ok

    > Żadnego nie napisałem.

    wiesz ze nie o tym mówie! Mówie ze jakiegos mozesz złapać!
    BTW wirusa nie napisałes! A dialer???

    > Chybiona analogia.
    >
    > Myśl raczej w kategoriach seksu z nieznanymi partnerami bez żadnych
    > zabezpieczeń. Jak podłapiesz HIVa od jakiejś panienki, bo nie użyłeś
    > gumki, to kogo oskarżysz?

    nie wiem czy dobrze kojarze ale jak panienka wiedziała ze jest zarazona i
    zostanie jej udowodnione ze specjalnie sie ze mna przespała zeby mnie tez
    zarazic to za to moze pójsc siedziec! Czy sugerujesz ze piszacy dialery
    powinni pojsc siedziec? Hmm, widze ze wypracowujemy kompromis ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")