  • Data: 2004-11-16 22:17:40
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Numer wykręciłeś? Wykręciłeś. A że nieświadomie? To już nie problem
    > TPSA.

    ok

    > Bo nie ma prawa podać takiej informacji. Takiei nformacje mogą zostać
    > udzielone tylko właściwym organom. Złóż zawiadomienie o popełnieniu
    > przestępstwa.

    to kto w koncu swiadczyl mi te usługe? TPSA czy ta firma? A jezeli "ta"
    firma to czy nie jest tak ze mam prawo znac jej dane?

    > Sęk w tym, że ty nie przechodziłeś po pasach. Tylko przebiegałeś przez
    > środek autostrady.

    rzeczywiscie korzystanie z internetu jawi sie jak przebieganie przez
    autostradę!

    > Nie. Jakakolwiek cena za 'przejście między ladami' w publicznym
    > sklepie zostałaby odrzucona przez sąd. Bo narusza to zasady współżycia
    > społecznego.

    Sposób działania dialerów uwazasz, nie narusza? Ciekawe skad mnóstwo skarg
    ludzi, programy TV i nawet dzialania TPSA któa blokuje w tej chwili
    polaczenia 0-77 na zyczenie? Ale pewnie ci ludzie to nie spoleczeństwo,
    tylko jakies głupki!

    > Ja? Ja nie jestem frajerem, którego jakiś cwaniaczek na 0-700 naciął.
    > Natomiast stosowne informacje na pewno uzyskają właściwe organa
    > aparatu sprawiedliwości - o ile zostanie wszczęte postępowanie w tej
    > sprawie.

    no cóz, jak wsiadasz do taksówki i chcesz wiedziec jaka fimra swiadczy na
    twoja rzecz usługe przewozu to tez wzywasz policje?

    > A ty potrafisz tylko pyszczyć, zamiast pomyśleć i złożyć właściwe
    > zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

    Jak napisałem na wstepie, rzecz nie dotyczy mnie, tylko mojego brata, który
    cała kwote pokrył. A co "pyszczenia" - prosiłbym Cie zebys jednak
    troszeczke sie pohamował, albo zwyczajnie nie odpowiadał. Zachowujmy sie
    kulturalnie, co by potem ktos nie twierdził ze nie jestesmy czescia
    spoleczenstwa, tylko jakimis niekompetentnymi głupkami.

    P.S. Pytam zupełnie powaznie - masz cos wspólnego z firmami swiadczacymi
    usługi za pomoca dialerów?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")