    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <9...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
    <d2d08$4392f3d1$5112dda5$32758@news.chello.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    <71200$43932768$5112dda5$11917@news.chello.pl>
    <439327fc$1@news.home.net.pl>
    <b1d4f$43932b49$5112dda5$12586@news.chello.pl>
    <43932df1$1@news.home.net.pl>
    <2beb7$439334cd$5112dda5$14655@news.chello.pl>
    <439335a6$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Date: Sun, 4 Dec 2005 19:34:08 +0100

    > Hmmm... Ja wyznawanie przez ciebie zasady "Winny dopóki nie udowodni
    > niewinności" ma się do twojego rzekomego liberalizmu?
    > To ty musisz udowodnić, że było szkodliwe.

    Wiesz, sa sytuacje, gdy wnioski sa dostatecznie oczywiste. Dlatego wlasnie
    slizganie sie w ramach prawa, niczym waz, uwazam za element stosowania prawa
    wedlug interpretacji Brechta z "Ballady o guziku".

    > Które i gdzie? Gdyby faktycznie narażały zdrowie/życie - biegły sądowy
    > powinen już dawno wydać stosowną opinię a sędzia stosowny wyrok.
    > Skoro mimo publicznej nagonki nadal nie siedzą - coś to oznacza.

    Ze sucha litera prawa nie przewidziala jak dotad takiego przypadku... tylko
    to. W ogole w kwestii odpowiedzialnosci lekarskiej, konsekwentnej
    dokumentacji i metod skutecznego egzekwowania dowodow - jestesmy nadal w
    powijakach. Nie ma kamer, nie ma dowodow - nie bylo bledu /
    niedopatrzenia... Tym razem dowody sie znalazly! I co? Okazalo sie, ze nie
    ma na to paragrafu... Ech, naprawde szkoda mi juz gadac, bo widocznie nie
    chcesz zrozumiec...

    Pozdrawiam,

    Tiger