  • Data: 2005-12-04 19:11:11
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > Wiesz, sa sytuacje, gdy wnioski sa dostatecznie oczywiste. Dlatego wlasnie

    Jasne. To oczywiste, że Wałęsa był agentem o kryptonimie Bolek, to
    oczywiste, że wszystkim rządzi żydowski spisek, to oczywiste że
    Talibowie z kosmosu w Klewkach wylądowali...

    'Oczywistych' rzeczy jest mnóstwo - tylko dlaczego osoby twojego pokroju
    tylko się na tę rzekomą 'oczywistość' powołują, a udowodnić jej nie
    potrafią?

    [ciach]

    > Ze sucha litera prawa nie przewidziala jak dotad takiego przypadku... tylko
    > to. W ogole w kwestii odpowiedzialnosci lekarskiej, konsekwentnej

    Przepisy stosowne są - jeśli zostanie udowodnione, że zawiniły
    (faktycznie naraziły zdrowie/życie) - zostaną skazane. Jeśli nie -
    dlaczego mają być szczute? Bo ciebie to podnieca?

    > dokumentacji i metod skutecznego egzekwowania dowodow - jestesmy nadal w
    > powijakach. Nie ma kamer, nie ma dowodow - nie bylo bledu /

    O, czyżby ktoś tęsknił za światem z '1984' Orwella? Tam kamery były
    wszędzie... To musiałby być cudowny świat...