  • Data: 2005-12-04 18:29:57
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > Dla Twej informacji - ani nie jestem zwolennikiem PiS, ani LPR, ani
    > moherowych beretow ;-) Glosowalem na PO i jestem z nastawienia liberalem.

    Zapamiętajmy to...

    > To, co mowie na temat tych "pielegniarek" nie jest efektem czytania opinii w
    > gazetach, ani sluchania komentarzy w wiadomosciach. Opierajac sie na faktach
    > wnioskuje, ze byla to zabawa kosztem dzieci. Na poparcie teorii, ze bylo to
    > nieszkodliwe nie ma ani jednego argumentu. Rowniez na poparcie zdania, ze

    Hmmm... Ja wyznawanie przez ciebie zasady "Winny dopóki nie udowodni
    niewinności" ma się do twojego rzekomego liberalizmu?

    To ty musisz udowodnić, że było szkodliwe.

    > mogla to byc czesc stosownych procedur medycznych. Autorytety wypowiadaja
    > sie w tej sprawie jednoznacznie. Nie moge przyjmowac innego stanowiska, jak

    Które i gdzie? Gdyby faktycznie narażały zdrowie/życie - biegły sądowy
    powinen już dawno wydać stosowną opinię a sędzia stosowny wyrok.

    Skoro mimo publicznej nagonki nadal nie siedzą - coś to oznacza.