  • Data: 2005-12-04 19:07:03
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > Ach moj Ty Roztropku :-)

    Ach, ty nasz Durnotku...

    > Uwielbiam Twoje "prawdy objawione" :-)) Swietnie

    Jakie 'prawdy objawione'? Masz jakiś problem ze zrozumieniem zdań w
    języku polskim?

    Jesteś w stanie udowodnić, że w rzeczonej kieszeni był syf? Nie. Więc
    się przymknij ze swoimi 'domysłami'. Powtarzam: to winę trzeba udowodnić.

    > bys wypadl, jako czlonek dyskusji w "Rozmowach w toku", z ostatniego rzedu
    > przy przejsciu (tam zazwyczaj sadzaja kontestatorow) ;-) No to co? Malego
    > flejmika? :>

    Ja tam się twoimi operami mydlanymi (niezależnie od formuły) podniecać
    nie zamierzam.