  • Data: 2005-12-04 19:45:48
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:rb96p1lk9j82fo66fbrtrog6e7b3rov0fg@4ax.com...
    > Ale też nie bronione w stylu obrońców maestra Kroloppa. :-)
    > Nieodpowiedzialność też wiąże się z określonymi konsekwencjami dla
    > sprawcy.
    > Po to w końcu wprowadzono pojęcie lekkomyślności. :-)

    tak ale nieodpowiedzialnosc nie jest bandytyzmem, i fakt e ktos poplenia
    przestepstwo nikogo nie upowaznia do popleninaia przestepstw na jego szkode.
    Ja wcale nie bronie glupoty tych osob, ale brutalna sesja czy zonglerka bym
    tego nie nazwal,
    BA zlozyl zawiadomienie z art 212 na wszystkie media ktore w podobny sposob
    przedstawily
    sytuacje. nie mowiac o upublicznieniu dajacego sie rozpoznac wizerunku oraz
    uzyciu zdjec.

    P.