  • Data: 2005-12-04 19:43:00
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) 5-letnie dziecko zrzucajace drugie dziecko w zabawie z pietrowego lozka
    > moze nie wiedziec co robi.
    > 2) Dorosly - wie.
    >
    > 1a) Bezmyslny pies nie wie, czym jest zabawa przy uzyciu "wczesniaka" i
    > moze nim sobie "popodrzucac", myslac ze to kawalek mieska do zabawy.

    chyba pies na Twoim poziomie, te z ktorymi ja sie 'spotykam' znacznie go
    przewyzszaja

    > 2a) Pielegniarka - wie. (Albo raczej: musi wiedziec).

    i dlatego przez swoja nieodpowiedzialnosc narazila sie na popelnienie
    przestepstwa
    a dokladniej narazienie na neibezpieczenstwo tego noworodka. Ale to nie
    bandytyzm.
    I fakt ze ktos popenia przerstepstwo ABSOLUTNIE nikogo nie upowaznia do
    popleniania przestepstw na jego szkode.

    Argument z jezykiem tez jest do dupy, nie tzreba miec jakiejs szczegolnie
    rozwinietej inteligencji vby sobie
    wyobrazic przebieg takiej 'sesji' i a dokladniej sytuacji w ktorej ten
    "jezor" jest wysuwany, ale takie bydlo jak co niektorzy
    wiedza tyle i czuja to co media chca.

    > W sytuacji pierwszej nie jest to karalne, bo nie ma kogo ukarac. W
    > sytuacji drugiej zarowno moralna jak i karna strona sytuacji jest zgola
    > inna. Pielegniarki wiedza, co dorosli ludzie przenosza na dloniach, wiedza
    > o skutkach zwyklego dotyku i ryzyku wyjmowania dzieci z inkubatorow, nie
    > bede zreszta strzepil ozora... wszystko juz bylo opisane.

    a skad Ty wiesz czloiwkeu czy wczesniej nie szorowaly tych rak, ? Znowu
    jakis
    jasnowidz z ameryki? Pierdolony ignorant.

    P.