  • Data: 2005-11-03 16:12:28
    Temat: zlizywanie zupki ze stołu...
    Od: Jarek Grabek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    to mój pierwszy post tutaj i od razu mam straszny problem :(

    Właśnie odebrałem swojego synka z przedszkola. Od razu zauważyłem, że ma
    bardzo sztywne włoski na grzywce. Spytałem dlaczego tak jest, na co jakaś
    dziewczynka z grupy (jeszcze nie wyszliśmy z sali) oznajmiła, że:
    "Oskarek wylał zupkę na stół i pani Monika przyciskała jego główkę do
    stołu, żeby wszystko dokładnie zlizał".
    Na te słowa pani, która opiekowała się dziećmi (zupełnie inna) szybko się
    zmyła. W przedszkolu nie było już dyrekcji, więc nie miałem z kim
    rozmawiać.

    Podpowiedzcie, jak mam się zachować? Bo jak na razie, to mam ochotę pokazać
    tej pani jak to jest zlizywać coś samemu ze stołu.. :(

    Jak mam się zachować u dyrekcji, o czym rozmawiać, czego żądać?
    Nie wyobrażam sobie, żeby taka osoba wychowywała małe dzieci.

    Aha, nie wiem, czy to istotne, ta "pani Monika" podobno jest na stażu.
    Podpowiedzcie proszę, co mogę z tym zrobić poza zawiadomieniem lokalnej
    redakcji..
    --
    pozdrawiam
    Jarek