  • Data: 2005-11-03 20:41:47
    Temat: Re: zlizywanie zupki ze stołu...
    Od: Jarek Grabek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mnie jeśli dyrektorka zwolni tą opiekunke dyscyplinarnie + z
    > odpowiednią adnotacją, to nie powinno się tej sprawy poruszać w mediach.
    > Po co robić koło d.. przedszkolu? Co ono tu winne? Albo co gorzej - co
    > dyrektorka winna jest temu, że zatrudniła taką osobę? Skąd mogła
    > wiedzieć? Nie usprawiedliwiam tego w żaden sposób, ale nie moge doszukac
    > sie tu winy dyrekcji i przedszkola jako takiego.

    Masz absolutną rację. Przedszkole jest bardzo dobre, nigdy nie mieliśmy
    najmniejszych uwag co do sposobów wychowania, personelu czy dyrekcji. Mało
    tego, panie doskonale radziły sobie z dziećmi z trudnych rodzin, zawsze
    widać było, że im zależy na efektach pracy.
    Ten wyskok jest jednorazowy i z pewnością nie powinien odbić się na
    wizerunku IMO doskonałego przedszkola.
    --
    pozdrawiam
    Jarek