  • Data: 2005-11-03 19:28:41
    Temat: Re: zlizywanie zupki ze stołu...
    Od: "Andrzej Skrzyniarz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jedno jest pewne, zrobić wszystko żeby "pani"
    z dziećmi już nie pracowała.
    Głupota ludzka nie zna granic,
    trzeba ją tępić, bo się rozprzestrzenia szybko.
    A co do prasy, jak są możliwości to po rozmowie
    z p. dyrektor, opisać, napiętnować nie cackać się.
    Rozumiem, dzieci (zwłaszcza cudze) nie aniołki,
    ale jak mnie dzieciak sąsiada irytuje to co ?
    Skopać gówniarza czy do kaloryfera przywiązać?
    Tak swoją drogą , to jak by moje dziecko ktoś tak potraktował
    to już by lizał g z moich butów.
    Ale to nie porada broń Boże , może sugestia jedynie