  • Data: 2005-11-03 18:09:10
    Temat: Re: zlizywanie zupki ze stołu...
    Od: Jarek Grabek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw pasowało by porozmawiać z dyrektorką przedszkola i zażądać od
    > niej wyjaśnienia sprawy i wyciągnięcia konsekwencji, o ile podejrzenia
    > się potwierdzą. A co na ten temat twierdzi Twój syn? Bo jednak trzeba
    > by było się dowiedzieć. Dzieci czasem konfabulują. Ale generalnie to
    > moi zdaniem należy najpierw sprawę próbować załatwić w przedszkolu.
    > jeśli to nic nie pomoże, to zostaje kuratorium.

    Mój małolat święty nie jest. Jest bardzo pomysłowy, co często wiąże się z
    tym, że coś niechcący nawywija. W tym wypadku "przelewał zupkę z talerza do
    kubka po kompocie". Trochę się po drodze rozlało i pani przycisnęła mu
    kilka razy główkę do stołu, żeby to zlizał.
    O ogólnym poniżeniu wśród innych dzieci chyba nie muszę pisać.

    Nie dowiedziałem się tego od niego, bo on by mi w życiu tego nie
    powiedział. "Wydała go" koleżanka z grupy, on to później dość niechętnie
    potwierdził i opowiedział dokładnie. Nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć,
    do tej pory nie kłamał w sprawach rzeczywistych (ci z Was, którzy mają
    dzieci pewnie odróżniają zmyślanie "o duchach i wampirach" od zwyczajnego
    kłamania w codziennych sprawach. Tutaj nie ma o tym mowy).

    > Pomysły kolegów o powiadamianiu Policji czy Rzecznika Praw Dziecka
    > uważam za cokolwiek przesadzone. I co niby policja miała by tu zrobić?

    Też tak myślę. Mam nadzieję, że dyrektorka nie zbagatelizuje sprawy i nie
    trzeba jej będzie dopingować w wyciąganiu odpowiednich wniosków.

    Aha, opiekunka zajmuje się dziećmi sporo młodszymi niż mój (3-4latka).
    Strach pomyśleć, co się dzieje z tamtymi bąkami.
    --
    pozdrawiam
    Jarek