  • Data: 2005-08-01 18:54:48
    Temat: potracenie rowerzysty przez samochod - pytanie
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    bedac na urlopie w ustce, jadac rowerem jezdnia z pierwszenstwem
    przejazdu, zostalem potracony przez samochod wyjezdzajacy z bocznej
    podporzadkowanej drogi (a wlasciwie samochod wyjechal na polowe jezdni
    wprost przede mnie). w wyniku kolizji wpadlem "umiejętnie" na maske
    samochodu a rower zatrzymal sie na zderzaku. wygladalo to groznie
    aczkolwiek ani ja ani rower nie ucierpial w tej kolizji, poza "lekkim"
    zdenerwowaniem.

    pytanie brzmi, co powinienem zrobic w takiej sytuacji, procz opier....
    kierowcy samochodu ?
    poniewaz nic sie nie stalo ani nie bylo szkod roweru to pojechalem sobie
    dalej w droge. kierowca chcial wzywac lekarza, placic za naprawe, ale
    nie bylo czego naprawiac.

    co zrobilibyscie na moim miejscu ?