  • Data: 2005-08-02 19:33:51
    Temat: Re: potracenie rowerzysty przez samochod - pytanie
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Biorac pod uwage stwierdzenie "gosc z tylu skrecal w prawo przecinajac mi
    > tym samym droge. Majac do wyboru probe wyminiecia i kontrolowanego
    > walniecia w samochod, wybralem to drugie oczywiscie dobierajac za punkt
    > zderzenia srodek drzwi, coby slad zostawic. " mozna to odebrac ze miales
    > mozliwosc podjecia decyzji - i w pelni swiadomie uderzyles w samochod
    > "coby slad zostawic"
    > Jak jade samochodem i jakis rowerzysta przede mna wykonuje przedziwny
    > manewr, typu nagly skret/ominiecie dziury, bez uwczesniejszego
> [...]

    heh, wiec musze cie zapewnic, ze byla to jak najbardziej chlodna kalkulacja,
    o ile mozna tu o chlodnej mowic, po prostu czulem, moze to smiesznie i
    paradoksalnie zabrzmi, ze wlasnie uderzenie w srodek drzwi pozwoli mi na
    najwieksze szanse wyjscia z tego calo. w takiej sytuacji nie ma czasu sie
    zastanowic, trzeba szybko decydowac i tak po prostu wyszlo. EOT