eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwe nowe auto › Wadliwe nowe auto
  • Data: 2008-06-03 11:18:15
    Temat: Wadliwe nowe auto
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    nie potrafi usunąć.
    Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1