  • Data: 2008-06-03 11:50:07
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:922e7178-6c22-4c88-8a12-7b6d9b820f95@d45g2000hs
    c.googlegroups.com...
    Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    nie potrafi usunąć.
    Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?

    kupowałes na firme czy prywatnie? bo od tego trzeba zacząć
    a po drugie wszystkie usterki zgłaszać pisemnie