eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwe nowe auto › Re: Wadliwe nowe auto
  • Data: 2008-06-04 17:49:11
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mediacje w toku.
    > Specyfika sytuacji polega na tym, że w odpowiedzi na oficjalne pismo
    > sprzedawca stwierdził brak zamiaru wymiany pojazdu na nowy.
    > Czy mam rozumieć, że nie istnieje przepis o obowiązku zwrotu pieniędzy/
    > wymiany na nowy produkt po określonej liczbie nieudanych prób
    > usunięcia wady lub czasie spędzonym w serwisie ?

    Niestety ustawowego przepisu nie ma. Może być w twojej gwarancji (czyli
    dobrowolnej umowie sprzedawcy bądź producenta).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1