eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwe nowe auto
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2008-06-03 11:18:15
    Temat: Wadliwe nowe auto
    Od: r...@g...com

    Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    nie potrafi usunąć.
    Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?


  • 2. Data: 2008-06-03 11:50:07
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:922e7178-6c22-4c88-8a12-7b6d9b820f95@d45g2000hs
    c.googlegroups.com...
    Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    nie potrafi usunąć.
    Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?


    kupowałes na firme czy prywatnie? bo od tego trzeba zacząć
    a po drugie wszystkie usterki zgłaszać pisemnie


  • 3. Data: 2008-06-03 12:55:50
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: r...@g...com

    Kupowany prywatnie.
    Mam korespondencję mailową, wpisy w książce serwisowej, nagrywałem też
    kolejne problemy kamerą cyfrową.



  • 4. Data: 2008-06-03 12:57:55
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>


    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:922e7178-6c22-4c88-8a12-7b6d9b820f95@d45g2000hs
    c.googlegroups.com...

    > jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?

    Napisac do autoswiata. Oni uwielbiaja takie sprawy, a z tego co zauwazylam
    dilerzy/TU robia sie dziwnie chetni do wspolpracy gdy ukazuje sie list ze
    skargami na nich w AS. Moze to byc duzo szybsze i efektywniejsze niz droga
    prawna:)

    HaNkA


  • 5. Data: 2008-06-03 14:19:46
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    Dnia 2008-06-03 13:18, Użytkownik r...@g...com napisał:
    > Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    > Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    > nie potrafi usunąć.
    > Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    > Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    > Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    > Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    > marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?

    A kto kupuje auto z początku produkcji ? Jak chcesz pokazać się to masz
    za swoje. Nigdy nie należy kupować auta z pierwszego roku nowego modelu.
    Najlepiej kupować wersje lift ( zazwyczaj po 2-3 latach ) albo końcówki
    produkcji.
    Pretensje miej do siebie...


  • 6. Data: 2008-06-03 14:36:43
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "PARKER" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:g23k0t$5il$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > A kto kupuje auto z początku produkcji ?
    kto kupuje forda ? ;)


  • 7. Data: 2008-06-03 14:54:37
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    gasper pisze:

    > kto kupuje forda ? ;)

    Wbrew pozorom wielu ludzi - jak myślisz, dlaczego poprzednie Mondeo to
    tak popularne auto flotowe ? :) Jest odporne, oszczędne, pakowne (kombi)
    i całkiem zwinne.

    Inna sprawa że nowe Mondeo przypomina mi Lagunę ze wszystkimi tego
    konsekwencjami ;)


    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio


  • 8. Data: 2008-06-03 15:03:40
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 03 Jun 2008 16:19:46 +0200, PARKER napisał(a):

    >> Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    >> Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    >> nie potrafi usunąć.
    >> Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    >> Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    >> Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    >> Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    >> marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?
    >
    > A kto kupuje auto z początku produkcji ? Jak chcesz pokazać się to masz
    > za swoje. Nigdy nie należy kupować auta z pierwszego roku nowego modelu.
    > Najlepiej kupować wersje lift ( zazwyczaj po 2-3 latach ) albo końcówki
    > produkcji.
    > Pretensje miej do siebie...

    Nie ma to jak dobra porada prawna. No bo każdy musi znać się na
    motoryzacji.


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl


  • 9. Data: 2008-06-03 19:31:18
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    >>> Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    >>> Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    >>> nie potrafi usunąć.
    >>> Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    >>> Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    >>> Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    >>> Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    >>> marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?
    >>

    Niestety jeśli nie masz jakichś specjalnych zapisów w umowie gwarancyjnej o
    prawie do zwrotu, to możesz tylko reklamować i podjąć mediację ze sprzedawcą
    (rozumiem, że proponuje on wymianę na nowy egzemplarz). IMHO w sądzie i tak
    więcej nie wygrasz - nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy jeśli sprzedawca
    wymieni towar na sprawny.


  • 10. Data: 2008-06-03 20:07:57
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:922e7178-6c22-4c88-8a12-7b6d9b820f95@d45g2000hs
    c.googlegroups.com...

    Zaczął bym od wizyty u Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1